Campaniile de email marketing pentru anunțarea unui eveniment

Organizarea unui eveniment, indiferent că este un eveniment corporate sau un eveniment de familie, trebuie să țină cont de invitați. O mare provocare pentru orice organizator este modul în care sunt anunțați invitații.

În cazul unei nunți, spre exemplu, este esențială prezența unor invitații fizice, cât mai interesante, amuzante, colorate și reprezentative pentru cei ce urmează să se căsătorească. În cazul unui eveniment corporate, în schimb, invitațiile pot fi mai serioase și nu trebuie să fie neapărat fizice.

O campanie de email marketing, spre exemplu, poate să fie extrem de eficientă atâta vreme cât mailurile invitaților sunt obținute în mod natural și atâta vreme cât este respectată o serie de reguli.

Care sunt principalele reguli pentru a obţine o campanie de email marketing eficientă?

Este destul de greu să obții o astfel de campanie eficientă, în condițiile în care foarte mulți oameni sunt de-a dreptul bombardați de oferte, sărind cu nonșalanță peste sute de email-uri care nu le trezesc niciun fel de interes. Astfel, respectarea următoarelor reguli este esențială:

  • Alegerea unui subiect cât mai scurt și cât mai concis. Un titlu de până în 10 cuvinte poate să însemne o rată de deschidere mult mai mare.
  • Trimiterea emailului din partea unei persoane. Un alt element care poate să aducă succesul este expedierea mesajului din partea unei persoane, nu din partea unei companii. Încrederea într-un expeditor real este întotdeauna mai mare decât cea într-o companie.
  • Formatarea cât mai clară a emailului. Foarte multe emailuri sunt în format HTML, însă nu toată lumea poate să vadă acest tip de emailuri. Este esențial, așadar, ca mesajul să poată fi citit și în format text.
  • Elementele de call to action, obligatorii. Elementele de call to action funcționează și dacă sunt introduse în interiorul emailului tău pot fi extrem de eficiente.
  • Landing page pentru campanie. Este important ca orice click pe linkurile din email să ajungă într-un landing page cât se poate de frumos, care să aducă mai aproape invitatul de un răspuns pozitiv.

O campanie de email marketing poate să fie extrem de eficientă dacă este creată cu atenție, însă poate să fie și un real eșec dacă nu i se acordă toată atenția de care are nevoie.

2017-05-17T10:49:43+00:00
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.