De ce trebuie să tinem cont când avem invitați din afara tarii
Ce sa tinem cont cand avem invitati din afara tarii
Atunci când organizezi un eveniment pentru business-ul tău, este foarte probabil să ai și invitați din afara țării, reprezentanți ai firmelor internaționale cu care colaborezi. În acest caz, este foarte important să te orientezi foarte bine, în așa fel încât evenimentul să fie cât se poate de potrivit pentru ei.
Dacă în cazul unui eveniment cu invitați români, lucrurile pot sta destul de simplu, în cazul unor invitați internaționali trebuie să ai în vedere următoarele lucruri.
O locație cât mai apropiată de aeroport
Este bine să te gândești la o locație în proximitatea aeroportului atunci când cauți locul pentru eveniment, în așa fel încât invitații să poată ajunge cu ușurință la destinație.
Informații în engleză, cât mai concludente
O informare cât mai bună poate să facă un eveniment multinațional extrem de flexibil. Încearcă să faci un site al evenimentului unde să fie un program, regulile de respectat, adresa sălii unde urmează să fie organizat și orice alte detalii crezi că ar putea fi de folos.
Asigurarea cazării și a transportului
Un invitat internațional nu va cunoaște foarte bine locul în care îl chemi, chiar dacă a mai fost acolo. Dacă îi poți asigura transportul cu un taxi și o cameră de hotel în apropierea locului unde se ține evenimentul, cu siguranță va fi cât se poate de încântat.
Organizarea unor momente de distracție
Nu în ultimul rând, invitații internaționali trebuie să aibă ce face în timpul liber. Organizarea vizitării unor obiective turistice din oraș sau din țară, organizarea unor cine cu preparate tradiționale sau a unor petreceri, pot să contribuie foarte mult la reușita evenimentului și să îi mulțumească pe deplin pe toți cei care participă la el.
Corporate2018-03-19T15:49:08+00:00
Share This Story, Choose Your Platform!