Indiferent că pregătiţi o şedinţă restrânsă, un workshop sau o conferinţă anuală de vânzări, veţi avea la dispoziţie toată experienţa noastră, acumulată în ani de organizare a evenimentelor corporate. RIN Grand Hotel Bucureşti este cel mai mare centru de conferinţe şi evenimente din România din cadrul unui hotel şi este structurat în aşa fel încât să fie cea mai bună opţiune pentru clienţii corporate.
Clienţii noştri beneficiază, pe lângă sălile destinate evenimentelor, de preţuri speciale pentru cazare. În plus, pentru camerele de tip Superior, aceste preţuri includ şi accesul la zona de relaxare şi wellness din cadrul complexului (sală de fitness, piscină, jacuzzi şi zonă SPA).
Pentru a vedea mai multe detalii despre cele 489 de camere disponibile, vă invităm să accesaţi secţiunea cazare.
Putem alcătui o ofertă personalizată pentru orice solicitare de închiriere sală pentru evenimente. Este suficient să completaţi un formular de solicitare şi vom reveni in mai puţin de 24 de ore cu o ofertă excelentă pentru dumneavoastră.
Top 3 informaţii importante din cadrul RIN Grand Hotel.
Vă rugăm menţionaţi dimensiunea evenimentului pe care îl organizaţi. În funcţie de numărul de invitaţi şi tipul de eveniment, vă sugerăm cea mai potrivită sală dintre cele 25 din cadrul RIN Grand Hotel.
Aveţi nevoie de servicii de transfer de la aeroport sau la aeroport, transport VIP, coşuri cu flori în camerele invitaţilor speciali, servicii foto-video? Vă rugăm să menţionaţi în cererea de ofertă pentru a beneficia de tarife speciale.
Evenimente Corporate
Conferinţe Corporate
O conferinţă este un prilej important pentru orice companie de a comunica în interior şi în exterior elementele cheie care o definesc: reputaţia, calitatea, grija pentru detalii, munca în echipă, respectul faţă de ceilalţi.
Pentru astfel de ocazii aveţi nevoie de un spaţiu adecvat şi de un partener care împărtăşeşte şi transmite aceleaşi valori.
Vă punem la dispoziţie 25 de săli de conferinţă, mobilate şi dotate modern, cu o capacitate de până la 700 de locuri.
Indiferent de dimensiunea şi durata conferinţei, vă puteţi baza pe cele mai bune servicii şi pe o echipă care va lucra împreună cu dumneavoastră pentru un eveniment memorabil.
Dacă veţi solicita şi cazare, veţi beneficia atunci şi de un discount suplimentar, în funcţie de numărul de camere solicitate. De asemenea veţi putea opta pentru plată direct la hotel (numerar sau carte de credit) sau plată prin virament bancar. Toate camerele dispun de internet wi-fi gratuit. Oaspeţii camerelor Superior, Junior Suite si Royal Suite au incluse în preţul camerei parcarea şi accesul la centrul de relaxare şi wellness Body Art Wellness Club (sală de fitness, piscină şi SPA).
Târguri şi expoziţii
RIN Grand Hotel Bucureşti este una dintre cele mai bune alegeri pentru evenimente de tip târguri sau expoziţii, pentru că oferă un spaţiu cu dotări excelente şi tarife speciale pentru cazarea participanţilor.
Participanţii se pot baza pe:
-
Aer condiţionat;
-
Electricitate 220/380V;
-
O parcare spaţioasă, cu 1000 de locuri;
-
Internet gratuit, prin cablu sau wireless;
-
Un sistem modern de sonorizare;
-
Peste 450 de camere cu tarife speciale pentru cazare şi acces gratuit la facilităţi suplimentare (piscină, sală de fitness);
-
Suportul echipei RIN Grand Hotel, specializată în organizarea de evenimente.