În cazul în care trebuie să organizăm un eveniment corporate este extrem de important să acordăm atenție sporită fiecărui detaliu care ar putea să aducă avantaje pentru evoluția companiei.
Unul dintre elementele cu adevărat importante este feedbackul dat de către invitați după eveniment. Foarte mulți organizatori de evenimente omit să ceară un feedback și ajung să facă aceleași greșeli la mai multe evenimente consecutive.
Dacă organizezi un eveniment și vrei să evoluezi în această direcție, este bine să ceri feedback.
Feedback-ul poate să fie cerut fie verbal, vorbind cu fiecare invitat în parte, fie în scris la sfârșitul evenimentului. Cea mai recomandată soluție este să ceri un feedback scris ce poate să fie dat în mod anonim. În felul acesta, cei care oferă feedback-ul vor putea spune tot ceea ce gândesc, fără a le fi teamă de faptul că vor fi judecați, iar organizatorii pot citi niște păreri sincere.
Ce obții în urma unui feedback?
Orice feedback poate să fie un pas înainte. Dacă soliciți păreri imediat după eveniment, poți obține o serie de avantaje:
-
Le arăți invitaților că îți pasă de experiența lor. Simpla solicitare a unui feedback poate să fie memorabilă și să îți construiască o imagine foarte bună în fața invitaților;
-
Poți descoperi ceea ce ai făcut bine și ceea ce ai făcut mai puțin bine. Este important să știi tot ceea ce a fost bine și tot ceea ce nu a fost în regulă la un eveniment pe care l-ai organizat;
-
Ai un punct de plecare în momentul în care urmează să organizezi un alt eveniment. Vei putea ști ce poți să repeți și la ce trebuie să renunți.