Principalele provocări în organizarea unui eveniment corporate
Organizarea unui eveniment corporate este, în sine, o adevărată provocare. Indiferent că vorbim despre o prezentare de produs, o petrecere de Crăciun sau orice alt tip de întâlnire din mediul de afaceri, organizarea trebuie să fie impecabilă. Spre deosebire de orice alt tip de eveniment, un eveniment corporate implică alte reguli și o mulțime de provocări.
Care sunt principalele provocări în organizarea unui eveniment corporate?
O primă provocare este alegerea temei evenimentului. Tema trebuie să țină cont de motivul pentru care se organizează evenimentul și să respecte anumite standarde de calitate și de seriozitate. Este important să se stabilească dacă este un eveniment intern sau un eveniment extern, deoarece tipul de organizare poate să difere extrem de mult.
Un eveniment intern poate să fie mult mai relaxat și are drept scop îmbunătăţirea comunicării dintre angajați, în timp ce un eveniment extern trebuie să fie mai riguros.
O altă provocare este alegerea invitaților și stabilirea unui număr. Este importantă elaborarea unei liste cu invitați care au legătură cu tema evenimentului. De asemenea, este importantă analiza tipologiei invitatului, pentru a descoperi care sunt șansele ca acesta să fie sau să nu fie prezent.
Putem trece pe lista provocărilor și organizarea bugetului, extrem de importantă. Bugetul se organizează doar după ce se știu cu exactitate detaliile despre eveniment: locație, invitați, dacă se oferă sau nu cadouri, tipul decorului sau alte elemente mărunte ce pot să intervină.
Bugetul trebuie să fie unul realist, fără a se exagera sub nicio formă cu detaliile. De asemenea, trebuie să includă absolut toate cheltuielile, începând cu cele de catering și terminând cu cele de cazare și transport, dacă este cazul.
Sfaturi pentru un eveniment corporate reușit
Un eveniment corporate nu se pregătește din scurt, așadar, un sfat important este să se înceapă o astfel de organizare cel puțin cu o lună înainte. De asemenea, este recomandat să se discute cu fiecare invitat în parte și să se țină, pe cât posibil, cont de dorinţele lor.
Orice eveniment trebuie să se încheie cu o analiză la rece și cu concluzii, pentru că orice eveniment trebuie să aducă avantaje pentru companie.
Corporate2018-03-19T15:35:17+00:00
Share This Story, Choose Your Platform!