Principalele provocări în organizarea unui eveniment corporate

/, Utile/Principalele provocări în organizarea unui eveniment corporate

Organizarea unui eveniment corporate este, în sine, o adevărată provocare. Indiferent că vorbim despre o prezentare de produs, o petrecere de Crăciun sau orice alt tip de întâlnire din mediul de afaceri, organizarea trebuie să fie impecabilă. Spre deosebire de orice alt tip de eveniment, un eveniment corporate implică alte reguli și o mulțime de provocări.

Care sunt principalele provocări în organizarea unui eveniment corporate?

O primă provocare este alegerea temei evenimentului. Tema trebuie să țină cont de motivul pentru care se organizează evenimentul și să respecte anumite standarde de calitate și de seriozitate. Este important să se stabilească dacă este un eveniment intern sau un eveniment extern, deoarece tipul de organizare poate să difere extrem de mult.

Un eveniment intern poate să fie mult mai relaxat și are drept scop îmbunătăţirea comunicării dintre angajați, în timp ce un eveniment extern trebuie să fie mai riguros.

O altă provocare este alegerea invitaților și stabilirea unui număr. Este importantă elaborarea unei liste cu invitați care au legătură cu tema evenimentului. De asemenea, este importantă analiza tipologiei invitatului, pentru a descoperi care sunt șansele ca acesta să fie sau să nu fie prezent.
Putem trece pe lista provocărilor și organizarea bugetului, extrem de importantă. Bugetul se organizează doar după ce se știu cu exactitate detaliile despre eveniment: locație, invitați, dacă se oferă sau nu cadouri, tipul decorului sau alte elemente mărunte ce pot să intervină.

Bugetul trebuie să fie unul realist, fără a se exagera sub nicio formă cu detaliile. De asemenea, trebuie să includă absolut toate cheltuielile, începând cu cele de catering și terminând cu cele de cazare și transport, dacă este cazul.

Sfaturi pentru un eveniment corporate reușit

Un eveniment corporate nu se pregătește din scurt, așadar, un sfat important este să se înceapă o astfel de organizare cel puțin cu o lună înainte. De asemenea, este recomandat să se discute cu fiecare invitat în parte și să se țină, pe cât posibil, cont de dorinţele lor.

Orice eveniment trebuie să se încheie cu o analiză la rece și cu concluzii, pentru că orice eveniment trebuie să aducă avantaje pentru companie.

2018-03-19T15:35:17+00:00
Confidenţialitatea ta este importantă pentru noi. Vrem să fim transparenţi și să îţi oferim posibilitatea să accepţi cookie-urile în funcţie de preferinţele tale.
×
Alegerea dumneavoastră privind modulele cookie de pe acest site
FIŞIERE COOKIE NECESARE
Aceste cookies sunt strict necesare pentru funcţionarea site-ului și nu necesită acordul vizitatorilor site-ului, fiind activate automat.
Afisează modulele cookie necesare
Vă rugăm să alegeţi care dintre fişierele cookie de mai jos nu doriţi să fie utilizate în ce vă priveşte.
Aceste module cookie ne permit să analizăm modul de folosire a paginii web, putând astfel să ne adaptăm necesității userului prin îmbunătățirea permanentă a website-ului nostru.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie vă permit să vă conectaţi la reţelele de socializare preferate și să interacţionaţi cu alţi utilizatori.
Afisează modulele cookie necesare
Aceste module cookie sunt folosite de noi și alte entităţi pentru a vă oferi publicitate relevantă intereselor dumneavoastră.